Tervetuloa Tehy Ranuan ammattiosasto 815 sivustolle

Tehy  Ranuan ao 815

Tehyn Ranuan ammattiosasto 815 ry on ammattiosasto, johon voivat kuulua koulutetut sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaiset. Ammattiosaston jäsenet työskentelevät Ranuan kunnan sosiaali- ja terveysalan työyksiköissä. Jäsenien etujen valvonta sekä paikallisista sopimuksista neuvottelu ovat ammattiosastomme tehtäviä.

Liittyminen jäseneksi kannattaa!

liity jäseneksi klikkaamalla:

Kun liityt ammattiosastomme jäseneksi, saat edunvalvonnan lisäksi osallistua halutessasi ammattiosaston toimintaan. Ammattiosastomme järjestää jäsenillemme myös erilaista vapaa-ajantoimintaa. Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia toimintaan liittyen. Perinteisesti ammattiosastomme on tehnyt mm. ostosreissuja, patikointiretkiä, sekä tarjonnut mm. hyvinvointiin liittyviä etuja.

Ryhdy yhdysjäseneksi.

Yhdysjäsen on tehyläinen, joka pitää yhteyttä kollegoihin ja omaan ammattiosastoon. Hän on linkki jäsenen, työyksikön ja ammattiosaston välillä. Tärkeässä roolissa siis!

Jos toimit yhdyshenkilönä, löydät alla olevan linkin takaa apua työhösi. Jos haluat ryhtyä yhdyshenkilöksi, löydät siihenkin alla olevasta linkistä ohjeet.